Vem är jag? Inredningsfreak!

Hej och välkomna till min nya blogg. 
 
jag har länge velat starta upp en blogg om mitt största intresse- design och inredning, men har inte känt att jag har haft tiden som det kräver. Nu tog jag tag i det ändå och vill här dela med mig av allt jag gör hos mig och hos andra, då jag är något av ett inredningsfreak. Jag ändrar saker hela tiden hemma, fixar möbler och detaljer. Jag gillar attt köpa begagnade saker som folk har tröttnat på och göra om dem så de bli moderna och älskade igen. 
 
Till min hjällp har jag även min lilla inredningshund vid namn Leo.
 
Henne kommer ni att se mycket av eftersom det är omöjligt att göra något här hemma utan att hon är med. 
 
 
Även lilla Alice kommer att synas ibland, men hon är lite blygare som ni kanske kan se.. ;) 
 
 
 
 
 
 
Alla har vi olika smak, så ni kommer inte gilla allt jag gör, men kanske kan jag ge er lite ideer om saker ni kan göra själva. Kommentera gärna och se till att detta blir en levande blogg med massor av kreativitet! 
Här får ni se lite bilder på mitt matbord i köket. Det kommer snart att få sig en makeover nu när julen är slut :9 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: